Kanske är dags nu...

Va ju nämligen ett tag sen jag skrev något inlägg nu. Men jag har helt enkelt varken haft tid, ork eller någpt att skriva om direkt. Det jag nämnde sist iallafall, om Italien blev det sådär med. Fritidsresor hade nada i Juni, Juli och Augusti så det sket sig ju helt men vi tog kontakt med dom som hade lägenhetshotellet själva till och börja med och därmed blev det ännu värre. Det va fullbokat! Fan fan fan...

Nu har vi dock börjat se att Ryan Air ska börja åka ifrån Norrköping i maj till ett ställe i Spanien som verkar rätt bra, så det kanske blir det eller så får det helt enkelt bli något till nästa vinter istället. Så det känns lite sådär med allt sånt nu iallafall.


Annars då, jag har tränat typ varje dag och känner mig betydligt lättare måste jag säga, så triva med att va lite nyttigare. Dock är jag fortfarandelika dålig på helgerna, då får man äta godis och självklart gör jag det med :)
Som imorgon när det blir bio, Snabba Cash, helt sjukt bara att det bara finns platser kvar på första raden och i onsdags när jag bokade runt 9-10 någon gång på morgon va jag försy med att boka. Självklart blev det längst bak i mitten i vip-stolarna, så lyxigt!

Kanske kanske även kan bli ett nytt jobb med, på ett bageri som ligger en minut härifrån, do ville att jag skulle komma dit, va där idag men då hade dom inte tid så blir att ta sig dit på måndag så jag se. Men det bästa av allt är att jag inte är ett dugg nervös som man brukar va på intervjuver och så. Anledningen är helt enkelt att jag känner att det är dom som har bett mig om att komma dit och vill ha min hjälp och dessutom känns det som nägot extra, jag har ju inte ens sökt det. Dock skulle jag hemskt gärna jobba där men det är ju en annan sak ;)


Humm, kanske skulle behöva uppdatera lite oftare ser jag nu när jag har massor att skriva om...
På söndag ska jag se till att jag berättar om bion iallafall, och det innan va åker iväg för att fira min kära lilla mammi som fyller år imorgon. Hoppas så på den här filmen för den verkar ju jäkligt bra.

Annat som snurrar runt i huvudet på mig just nu är vår vår vår, Ullared, Malmö, London och Anders fallskärmshopp och operation...

Ha en underbar fredag och helg alla! En stoooor kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0