Fredag

Jobbet idag, dock gjorde typ nada där, 2 tåg funkar av 11 nu, såå roligt...:/
Men det är ändå jobbigt att ta sig iväg tidigt på morgonen ut i kylan. Ha på sig obekväma kläder och just det där att man inte får göra vad man vill utan man måste ju jobba.
Men det va väldigt skönt att komma hem, tog mig ett varmt härligt bad för att värma mig lite grann. Efter det nu blir dte nog bara att ta det lugnt. En lugn och skön kväll helt enkelt, kanske köpa något gott på ica som vi skulle till om anders nu bara vaknar någon gång...
Humm, funder faktiskt på att väcka honom nu, fast samtidigt vet jag hur trött han är. Knappt sovit något och heller inte ätit mer än ett par mackor idag för det han har inte hunnit. Fast samtidigt är dte ju bra om han kan somna ikväll sen också...Får nog bli ett väckande iallafall tror jag ;) Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0