2010

Dröjde visst lite innan jag skrev den här gången med, men har haft fullt upp hela det här året. 1 och 3:e jobbade jag, 2:a va vi i Hallsberg och igår blev det träning och san med mamma. Idag blev det också att ge sig iväg till gymmet. Har äntligen bestämt mig för att skärpa mig med tränig och mat nu, och det känns riktigt bra för en gångs skull. Det är absolut inget nyårlöfte att träna och så där som man inte håller, utan rent ut sagt har jag bara helt enkelt bestämt mig för att det skulle bli en förändring och bättring från mig. Och i och med att jag verkligen verkligen betämt mig den här gången så tror jag att det kommer gå riktigt bra :)

Så nu är det crosstrainern måndagar, onsdagar och fredagar som gäller och styrketräning på tisdag, torsdagar och lärdagar. I den mån att jag inte jobbar eller har annat för mig såklart. Som imorgon t.ex. då öppnar dom först klockan 15 och jag vill ju alltid träna förmiddagar så då blir det inget, men tycker ändå att 5 dagars träning dne här veckan är rätt okej ändå.

Kan ju säga det med att nyår va jätte bra, dock va jag sååå mätt hela kvällen att jag knappt kunde somna. Och i Hallsberg fick vi ännu mer bra julklappar, jag fick bl.a. No7 så det kommer bli dyrt om jag ska fortsätta med den ;) Hade även önskat oss mine glas av båda så imorgon blir det att försöka byta 2 st, hoppas att det går bra bara.

Ser att det är dags för dagens 3:e mål med mat nu, försöker nämligen va ganska noga med det också så dags och fixa det nu. Mannagrynsgröt med äpplemos och hällbröd med mosat ägg och te får det blir...
Bara för att det är så trist utan bilder så kommer det lite från Tunisien hela tiden som jag inte visat förrut.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!!! Ja då ska du träna mycket tänk på att kroppen behöver även vila emellanåt. Blev förbannad att det stängde så tidigt i går. Ha en bra dag. Kram mamma

2010-01-06 @ 09:23:00
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0