Zyx

God morgon! Fredag och snart helg, det är alltid skönt :) För min del blir det skönt för att jag får ha Anders hemma, dock ska jag ju själv jobba på söndag men det gäller bara 5 timmar så det är ju rätt okej ändå. Ska köpa Global knivar i helgen, dom va ju så billiga på Cervera nu så bäst att passa på. Eller billigt och billigt, 2000 för 3 knivar, men annars kostar dom minst 3000 så...Är ju tokiga på våra slöa skit knibvar här hemma så ska bli så underbart med nya och jag har velat ha Global i mååånga år så det är klart man ska ha dom :)

Blir även att leta presenter, massor som fyller år och allt nu. Det är mycket hela det gär året faktiskt, men studenter och allt. Så en hel del gå på stan eller ikano får det bli och olja in vårat ekbord med, äntligen det är så torrt nu!

Men idag då, då ska jag ta det lugnt och så måste jag gå iväg en sväng till solariet idag med så jag inte bleknar helt. Men först frukost och sedan en Zyx, för jag börjar nämligen få ont i halsen igen :( Åh, jag som ska träna imorgon...


Kan tipsa om den här, men det ska va mint i citron! Och ta den inte om du inte har ont i halsen för dom bedövar fruktansvärt mycket...


Kommentarer
Postat av: Annica

Ni kan ju avvakta lite med Johan iaf, mamma å pappa åker till farmor och Allan nästa helg, så vi får ta Johan senare.

Tror om Johan inte har nått extra ledigt att det dröjer typ 5 veckor..så ni har låååång tid på er då=)

Kramis

2010-02-19 @ 09:21:18
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0