Sy

Det blir att åka till Malmslätt igen för att nåla och sy så att dom blir klara, det är lika bra. Dock har jag väldigt ont i axlarna sen igår men när Annica ringde i morse och undra om jag skulle dit eftersom hon skulle det kände jag bara att det är lika bra eftersom jag inte kan komma dit nästa vecka. Så den här dagen blir liknande som igår ;)

Sjukt föresten va trött jag va igårkväll, tänkte ju ligga och läsa i boken ett par timmar som sagt...Men kom på att landet brunsås va på tv med så såg på det med och sen tänkte jag bara lösa lite på korsordet i vecko revyn som kom igår. Men jag höll på att somna med både tidning och penna i handen så va bara att släcka och ge upp redan halv tio. Så typiskt för jag ville ju för en gångs skull va vaken lite längre när inte Anders va hemma, men så gick det med det. Jag är ju egentligen en kvällsmänniska som helst går och lägger mig runt tolv typ, förutom igår då :/

Nehe, kanske bäst att göra sig i ordning då, ska ju iväg om ca en halvtimma så ;)
Ha det gött! Kram...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0