Sunday

Hallå på er! Har aldrig tid att skriva något på helgerna eftersom jag bara vill umgås med min underbara älskling hela tiden då. I fredags när jag kom hem efter en lång, jobbig och tråkig vecka så möttes jag av tända ljus, rosor, mina favorit munkar och Xider spring. Blev på riktigt bra humör då kan jag säga, och ska väl kanske tilläga att det är första gången jag får några blommor från Anders med...Det tog bara ca 4 år och 5 månader så snacka om att man blev glad då :)

Gårdagen bestod av "träning", fick ont i halsen så fort jag gjorde något så tog det väääldigt lugnt, shopping på stan och tvättning. Dessutom hade vi både ont i huvudet hela dagen med...Idag kommer dte bli en lugn härlig dag tillsammans och det ska bli så skönt att slippa tvätta som vi alltid gör på sönadagar annars.
Startade dagen med en räkbagutte och snart blir det en promenad för att fixa med nya busskort och en sväng till Anders jobb. Hoppas alla får en liak härlig söndag som jag ska ha. Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Godkväll!!! Vad gulligt av Anders att ge dig en bukett och göra fint för dig, du ser killar kan också tänka ibland. Ha en bra kväll vi hörs imorgon. Kram mamma

2010-02-28 @ 18:35:27
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0