Soligt

Härligt att vakna till sol 2 dagar i rad, skulle dock inte skada men några plusgrader också...
Hade inte speciellt att skriva om igår, satt bara och kollade på tv och läste bloggar typ hela dagen. Är väl i och för sig typ det jag har gjort idag med, men nu är det klart iallafall.
Hade nog den tråkigigaste dagen ever på jobbet igår, för det första så gick den som jag skulle jobbat med direkt när jag kom för han ville bara jobba halvdag. Kul att va själv hela dagen liksom. Och dessutom hade inte banverket fixat med spåren än då heller, så inga tåg gick. Fick dock in 2 st som satt ihop 20 minuter innan jag skulle sluta för tankning. Jättekul, allt va fruset opch man fick springa runt i minst en halvmeter höga snöhögar.
Hoppas det blr bättre idag, men nu ska det va fixat på spåren så hela 3 tåg ska gå, bara hoppas...

Känner lite panik med inför resa, frågan är om man ska åka någonstan nu i sommar eller till nästa vinter? Och vart ska man åka..?Hmm, mycket att fundera på, så bäst att kolla lite tror jag...Ha d så bra!


Kommentarer
Postat av: Annica

Låter inte kul alls att behöva jobba hela dagen ensam när det dessutom inget finns att göra...Samtidigt som jag kan förstå att folk passar på att ta lite ledigt när ni har möjlighet till det..

Får hoppas att du får en bättre dag idag=)



Hoppas ni kommer på hur ni ska göra med resa=)

Kramis

2010-02-24 @ 15:22:26
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0