Orkar inte mer...

Jag vill INTE ha mer snö nu! Inatt har det ju kommit en hel del och nyss va jag ute och gick i det och det va hemskt! Det tar långt tid att gå och man blir alldeles slut av att gå i snön, eftersom jag dessutom gick i ett par tunga kängor med. Och inte nog med det, det är ju ca -7 grader ute med så va ju tvungen att klä mig varmt, så då svettas man för det och tar av sig mössa och vantar till slut. Men då blåser ddet så mycket att det va bara att ta på sig mössan igen...Och jag blir även så snorig när jag är ute i sån hör kyla så då ska man snyta sig hela tiden med. Plus att min hals gör ont idag...

Om jag är glad nu, jaa för jag är iallafall inne nu. Men nyss när jag va ute i ca 2 timmar va ja så arg. Fast lite arg är jag nog allt fortfarande. Kan det inte bara bli sommar nu, snälla...


Kommentarer
Postat av: Annica

Ne, sommar det ska det tydligen inte bli..

Tänk på stakars mig som ska vara ute och köra i snöovädret som ska komma i natt..Hoppas verkligen inte att det blir så farligt som de säger..

Kramis

2010-02-19 @ 15:21:03
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0