Ledsen

Jag är såå ledsen nu, alla andra får träna men inte jag :(
Anders kände sig dock lite smått snorig men gac sig iväg iallfall efter mycket tänkande. Själv är jag ju inte direkt bättre, utan betydligt värre skulle man nog kunna säga eftersom det inte va så farligt igår. Och jag hoppas så mycket på att den här förkylningen inte varar längre än den förra som jag hade för drygt en månad sen...

Dagen idag då, ska plocka undan lite här hemma så ska Anders städa sen, inte gjort på 2 veckor å fy va damm det är överallt. Så ett tips, städa en gång i veckan så blir det inte så jobbigt. Fast vem orkar det egentligen, inte jag iallafall ;)

Efter det ska vi in till stan en stund, går väl och tittar lite och så ska vi äta något ute, blir idag istället för imorgon som vi tänkt. För imorgon ska vi ju fira pappa så då går dte ju inte.
Det blir våran dag det, en lugn och skön dag helt enkelt. Kraaaam på er!

Jag vill ha varmt och soligt nu, så man slipper bli sjuk...


Kommentarer
Postat av: Annica

Jobbiga, dumma, idiotiska förkylningar=(

Kram

2010-02-13 @ 11:19:02
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0