Kladdkaka

Träffade faktiskt på pappa idag i en buss så jag fick säga grattis till honom :)
Dagen har då tillbringats hemma hos dom, dock utan pappa som fortfarande jobbar. Blev lite mat och massage i deras fåtölj och sedan mycket sy, man kan väl säga att iallafall hälften är gjort nu så det känns skönt. Blev eveltuellt kanske att åka dit i morgon också så jag kan ha alla längder klara och kan byta dom mot julgardinerna iallafall.

Kom hem för en liten stund sen och känner mig ensam, men bakade en kladdkaka som står i ugnen nu så har jag något ;) Har faktiskt tänkt göra det ett tag så va mest därför och sen blir nog Anders glad när han får smaska imorgon...
Är ju typ inget på tv ikväll heller, bara halv åtta hos mig så blir nog att se det och sen fortsätta läsa i Marilyn Mansons bok ett par timmar. Har ju aldrig tid att läsa annars, men nu så :)
Just det har ju glömt berätta om bion Annica och jag va på, den va bra, inte bästa jag sett men bra och absolut sevärd. Dock va det HEMSKT att sitta längst ner, hade såå ont i ryggen igår och lite idag med, därför va det skönt med massage idag ;)
Ha en fin kväll alla och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!!! Du var riktigt duktig idag inte mycket kvar på gardinerna nu det ska nog var klart snart. Kladdkaka inte helt fel. Får se om vi ses imorgon Annica kommer en sväng. Kram mamma

2010-02-17 @ 20:55:55
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0