Hmmmm

Hejhej!
Sista dagen som jag provjobbade idag. Han hade sagt att jag skulle va ute med tjejerna i butiken och göra mackor/smörgåstårtor. Så jag sa helt enkelt till dom när jag kom in att jag skulle jobba med dom idag. Och det gjorde jag, max en halvtimme till puckot kom för då skulle jag helt plötsligt jobba med honom. Lite skumt tyckte jag då han dels hade sagt att jag skulle va där ute och dels för att det är det som man skulle jobba med, men men...

Känns iallafall inte som att jag kommer få det där jobbet, han skulle ringa den som får det inom 2-3 veckor. Hör man inget får man det inte, sjysst att han kan slösa några minuter på alla oss 3 som provjobbar där :/

Lite ledsen är jag nu, för dom få minuter då jag verkligen va med tjejerna kändes det bra verkligen och jag va glad. Och eftersom det skulle varit det man skulle jobba med känns det tråkigt att jag inte fick testa det mer för dte kändes ju som att jaa men det här jag tänka mig att jobba mig. Istället får jag stå där 3 dagar i rad med en grek som typ inte kan svenska, pratar typ nada och blir tjurigare för varje dag man är där. Men det är bara att vänta i 3 veckor så får ja väl se, på fredag ska jag iallafall till mitt underbara jobb och träffa Hanna och Owe :)

Nu kommer snart Anders med vilket gör mig sååå glad. Och imorgon ska jag få träna med :D


Kommentarer
Postat av: Annica

Ne, inte stångåstaden, nån mindre privat hyresvärd. Lägenheter på stångåstaden kan vi få typ vad vi vill då vi båda har nått på 1300 poäng eller så..



Japp, såsen får ni prova nån gång=)

Kramis

2010-02-10 @ 20:02:48
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0