Fredag

För en gångs skull är jag glad över att det är fredag för det sista dagen man ska jobba och sen är det helg :)
Dock kunde man ju gärna slutat liite tidigare, men det är bara leva med det. Regnar gör det här nu med, dock skulle det faktiskt gärna få spöregna så snön smälter lite mer. Som det är sagt är det ju även plusgrader, typ 2-3Hade gärna fått vara varmare men man ska inte klaga för det va läääänge sen det va så varmt.

Ser att klockan börjar bli mycket med, måste hitta lite att ta med till jobbet att äta och göra mig i ordning så bäst jag gör det nu. Hämtade föresten igår ut presentkortet som vi fick från jobbet med. En hotellövernattning i superiorrum på valfritt hotell i Stockholm eller Malmö och tåg resa dit med Veolias tåg. Dock går tågen lite sådär så kanske åker med sj iallafall med världigt snällt av dom att få det här tycker jag.
Tror dte får bli en tripp till Malmö, Anders har nämligen aldrig varit där och det va många många år sen jag va där sist, så vore skoj att komma dit igen...:)


Kommentarer
Postat av: Susanne

Vad kul att du fick en hotellcheck det får aldrig dom andra veolia anställda. Ha en bra fredag.Nu lägger jag ihop dator har så ont i mitt finger. kram

2010-02-26 @ 17:55:09
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0