Bageri

Upp tidigt i morse för att provjobba på ett bageri typ där jag bor. Men när ja kom dit behandlade alla mig som om det redan va klart att det är ja som ska jobba där, kändes lite konstigt...
Iallafall så va det inte så roligt, hade glömt hur det va att jobba i ett bageri men kom snabbt på det och minns tyvärr varför jag inte vill va där. Att jag dessutom fick jobba med en grek som pratade jätte fort och inte så bra svenska gjorde inte direkt det hela bättre. När han nu väl sa något fick jag fråga om hela tiden, inte så kul direkt för man känner sig elak men hör man inte så gör man inte...

Men det som gjorde mig glad är att man tydligen typ inte ska jobba i bageriet utan i butiken och att göra mackor och sånt. Ska testa det på onsdag och då med svenska tjejer :) Hoppas det känns bättre då bara.

Träning blev det inget idag, tror inte jag orkar det dom här 3 dagarna för då kommer man dit så sent. Lite tråkigt eftersom jag är så inne i träningen nu och den betyder så mycket just nu, men så är det. Hoppas bara inte att jag blir sjuk vilket jag är lite orolig för pga ett öppet fönster i bageriet. Känner mig lite snorig men hoppas jag kan hålla mig frisk, snälla snälla...

Nu ska ja äta något och snart kolla på halv åtta hos mig. Säger godnatt nu med till er!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Ja inte får du bli sjuk igen håller tummarna för dig att du inte blir sjuk. Inte så roligt kanske att jobba med någon som är dålig på svenska men eftersom det mesta dels ska vara i butiken kan det ju vara kul, men om du får en tjänst säg inte upp dig på velolia i första taget. Önskar dig lycka till dom här dagarna. Nu ska jag göra mig iordning så jag kommer iväg till gymmet en stund. Kram mamma

2010-02-09 @ 08:20:12
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0