Alla hjärtans dag

God morgon!
Idag tycker jag vi ger alla en extra kram bara för att. Man behöver inte göra en stor grej av alla hjärtans dag för det är klart att man alltid ska uppskatta och älska alla ens nära och kära men det skadar ju inte med en liten extra tanke på något sätt tycker inte jag.
Att sen Anders fick en morgonrock och en rakapparat av mig handlar om att dels är det faktiskt roligt att få något på den här dagen och dels så hade jag tänkt ge honom det redan i julas och dels för att han behöver det och vill ha det så ochdessutom unar han sig aldrig något själv.
Men som sagt man behöver absolut inte ge folk saker, men en liten tanke, ett sms eller kram eller så kan man väl iallafall ge.

Strax blir det lite städning här som aldrig hanns med igår eftersom det blev en softisdag igår med shopping och middag på hamlet. Efter det vid halv ett kommer Annica och Johan och hämtar upp oss för att sedan fira pappa som fyller år på onsdag. Mormor och morfar kommer också så ska gratta dom för deras vinst i postkodmiljonären. Dom va faktiskt med i tv:n i fredags :)

Hoppas alla ni får en fin dag! En stooor kraaam till er!


Kommentarer
Postat av: Annica

Tack så jätte mkt för den fina presenten. Gullungar=)

Syns imorrn=)

Kramis

2010-02-14 @ 19:00:34
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0