Torsdag

Idag är jag ledig :) Jobbar imorgon, ledig på lördag, jobbar söndag och måndag, ledig tisdag, jobbar onsdag och torsdag och sen är jag ledig i 3 dagar...Och efter det är det bara 4 veckor kvar tills vi ska till New York, så snart är vi där :D
Jag vet att det är det enda jag tjatar om, men tror ingen mer är min älskling riktigt kan förstå hur det känns. Och dessutom är det min blogg så jag får tjata hur mycket jag vill ;)

Har nyss vaknat, ska fixa lite frukost snart och få lite gjort medans jag väntar på att kunna springa. Springer jag direkt efter mat är det hej håll som gäller, så alltid bäst och vänta några timmar. Blir 8km idag igen, perfekt väder att springa ute i idag med.

Klockan 2 slutar Malin jobba och sen kommer hon hit så åker vi väl till ikano eller stan. Ska bli kul och se henne, man ses ju knappt aldrig när jag bara jobbar, och dessutom bara jobbar en massa dumma tider när alla andra är lediga.

Lite roligt på jobbet igår föresten, det anställdes 2 nya timvikarier i juni, den ena sa upp sig i juli, den andra igår. Så nu har vi bara en kvar, stackarn får jobba nästan varje dag...Fast jag är lite glad iallafall för alla hatade den som sa upp sig igår. Men ändå, helt plötsligt från ena dagen till den andra va han bara borta. Skulle flytta till växjö igår och börja jobba med att riva hus idag. Tänk vart livet tar en ibland, det är rätt spänande...


Kommentarer
Postat av: Susanne

Godmorgon!!!! Ja du att man inte är mer rädd om sina jobb fattar jag inte skulle aldrig säga upp mig eftersom det är så svår att få jobb idagen läge. Härligt att det snart är resa tror att ni kommer att få kanon dagar har ju hört folk som varit där. Nej nu ska här iväg till gymmet. Ha en bra dag. kram mamma

2010-08-20 @ 06:05:04
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Emma

Skönt om det är bra folk på jobbet istället för tvärtom. Mycket bättre på att uppdatera bloggen nu, men det kanske är dags för ett inlägg snart igen kram

2010-08-22 @ 17:50:58
URL: http://happymother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0