Snart helg :)

Endast 2 dagar kvar att jobba, sen får man va ledig hela helgen. Ska bli såå skönt :)
Igår kväll hade jag inte kul på jobbet, mitt sista tåg ska komma in 21.40 men det hade inte ens kommit in 23.10 när jag ska sluta. Den som hade suttit på trafikkontoret ville att jag skulle tanka tåget när det kom in. Men enligt honom skulle det ha kommit in innan 23. Men jag vet aldrig när det kom in, för 23.10 gick jag iallafall. Va sååå trött och hade ingen lust att sitta där och glo hur länge som helst. Och ingen kan ju tvinga mig till att jobba öertid liksom ;)

Idag och imorgon blir det att jobba 11.30 - 20.15, så hela dagarna försvinner, men jag får iallafall träffa Anders några timmar...Längtar verkligen till slutet av september när vi får komma til New York. Vi får va tillsammans i 2 veckor och ha semester och framför allt va i New York och strunta i allt som hör till jobbet. Fick min ledighet till den resan beviljad igår med, så nu är allt klart till det. Har nästan börjat med nedräkning nu, för nu är det inte såå långt kvar :)


Kommentarer
Postat av: annica

Ne, övertid kan de inte tvinga dig till...de får väl tanka själva..:)

Skönt att du fått din ledighet beviljad:)

Kramis kramis

2010-08-12 @ 11:15:52
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0