Samsung n210

Det är min nya fina vita dator som jag skriver på just nu :) Jag veeet att jag är jättedålig på att uppdatera men jag vill verkligen förbättra mig så jag ska försöka.

Fyllde ju som sagt år i lördags och fick en fin bakmaskin kan man väl säga, som jag önskat mig ett tag nu, eller rättare sagt Anders och jag. Så det bakades redan på sönadsmorgonen efter, jättegott blev det. Och så fick vi även en fin vas i en härlig grön färg och en chokladfondue :)  Så vi tackat så hemskt mkt för allt vi fick.
Anders fick jag inget av, men vi hade bestämt att inte ge varann nåt så...
Jag ska ta kort på alla saker och visa, tills nästa gång jag skriver, och det ska inte dröja...Ska försöka uppdatera iallafall en gång om dagen.
Men nu ska jag äta frukost och snart jobba, blir 4 timmar extra idag så 11.30-23.10, kul...


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!!!! Skönt att ni varit nöjda med presenterna. Datorn er är jätte fin hoppas den fungerar bra, men det ser den ut att göra. Har haft en skön stund med floating och massage ddet kan jag rekomendera att prova på. kram mamma

2010-08-05 @ 14:07:17
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: annica

Hur blev det med uppdateringen som skulle komma varje dag? :) Ne, jag vet, du jobbar å har dig denna helgen ju...tiden finns inte alltid då..

Kramis

2010-08-07 @ 13:39:39
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0