Grattis Älskling!

24 år blir min lille sötis idag, som precis har blivit platschef med, rätt galet att va platschef så ung. Men det är min älskling med, han bara är sån :)
I helgen när jag har jobbat heeela dagarna har han varit så dukig och bakat baguetter och bullar.

Så varje dag när jag har kommit hem och fått se honom har jag blivit så glad, vilket har behövts för jag har måt skit nu dom här 4 senaste dagarna. Har haft min hemskaste helg som vi har då man jobbar hela dagarna, plus att jag jobbade extra på torsdagen så det blev 12 timmar och man har även jobbat själv både på torsdagen och fredagen när man man inye ska det. Så som sagt, jag har varit helt slut, men nu är det äntligen över...

Idag ska jag fixa en grej till Anders bara och sen när han kommer hem ska jag fira honom och göra allt för att han ska ha den bra för en gångs skull, det är alltid jag som har det så bra annars.

Skriver på vår stora dator nu, vilket jag inte har gjort på dom senaste dagarna. Allt känns så STORT, man ser massor och det är lättare att skriva. Men jag älskar ju den andra, den är ny, fin, lätt och jag vill ju vänja mig vid den. Men trots allt kanske man ändå borde ta den här om man kan ;)

Vi va ju på skäninge marken i onsdags, min enda lediga, massa folk men jag älskar att gå på marknader. Blev bara ätbara saker köpta som munkar, remmar, marknadsgodis och hamburgare.

Nu ska jag äta frukost, en bulle och sen gå till ica och köpa någon frukost som är lite bättre än en bulle ;)
Men först ska jag visa er våra presenter som jag lovade...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0