Bröllop

Va ju på bröllop i lördags, Anders bror som gifte sig. Va tvungen och sitta med en massa man inte kände och lååångt ifrån Anders, lite småjobbigt men jag hade ändå tur och hamnade bland trevliga normala människor. Anders hade inte lika mycket tur...
God mat och trevligt va det ändå, men hela lördagen försvann, då va va borta mellan 11-01.30. Söndagen blev rätt seg pga av det med, men tog lugnt och myste och det är sånt som behövs det med.

Idag är det dags att jobba igen, börjar 15.30 så det är inte så lång tid kvar nu. Har varit ute och sprungit, 8km blev det idag, va länge sen jag orkade det nu. Sist som jag skulle springa svimmade jag nästan hela tiden, anledningen är att jag helt enklt har varit lite elak mot min kropp sista tiden. Dåligt med tränandet ocg dåligt med mat. Men nu ska det blir bättring på det, för min egen skull. Och så är det bara att ha New York i tanken hela tiden så ska det nog gå bra. Om 6 veckor sitter vi i planet på väg dit nu :) Längtar...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0