Solig söndag

Jaha, då var snart den härliga långa helgen över och det är snart dags att jobba en massa igen, är endast ledig på onsdag. Annars blir det bara jobb och jobb hela nästa vecka, och såklart en hel del träning och kanske lite annat med. Idag har vi haft en riktig fixar dag, städat och tvättat hela tiden. Tvätten kommer väl va klar typ tio ikväll hoppas jag...Blev en liten sväng förrut idag med, till mitt jobb för att hämta mina kläder som skulle tvättas, och till Stadium för att köpa en yogamatta. Ska ha den när jag strechar och lite så.

Igår firade vi ju som sagt "påsk" hemma hos ina föräldrar och med Annica och Johan också. Hade riktigt trevligt, men tyvärr va vi tvunga att lämna alla på kvällen då Anders och jag hade planerat in bio då med. Blev Alice i Underlandet, ingen av oss hade varken sett eller läst den förrut. Men jag tyckte dte va bra faktiskt, och riktigt kul med 3D :)
Har smakat på hallontryffeln föresten som vi fick av Annnica och Johan, och dte jag kan säga är väl, mmmmm :)
Så tack, och tack till mamma och pappa, ni är galna. Nu måste Anders och jag bara tänka på något bra...


Kommentarer
Postat av: Susanne

Godkväll!!!! Det är ni värda hoppas ni hittar något. Har varit hos Annica och Johan på en fika sen blev det en lite promenad i skarpan. Kram mammma

2010-04-11 @ 18:51:41
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Annica

Vilken tur att de va goda:) Kan ju säga att nu lyckades pricka in typ precis sånt godis som vi brukar plocka på oss..Favoriter:)

Blev ny tv idag..32 tum är STORT..iaf när man sitter så nära som vi gör..:)

Kramis

2010-04-11 @ 20:07:15
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Annica

En Samsung, full hd, toppenbra bild:) Å snygg är den oxå:)

Kramis

2010-04-12 @ 07:56:23
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0