Långledig

Heeej! Och förlåt så hemskt mycket för min dåliga uppdatering nu. Jag helt enkelt inte haft tid. Ligger sååå mycket efter med bloggar som jag läser också och dom brukar jag ju vilja ha läst ikapp i första hand. Men kände att nu va jag tvungen att sätta det här i första hand för en gångs skull. T.o.m. Anders har hunnit klaga några gånger nu på att jag inte skrivit något så...

Vad har hänt då? Inte mycket känns det som. Har varit på ljusparty och beställt massa goa dofter till våran aromabrännare, så dom längtar jag till. Har även passat på att träffa lite folk innan jag böjade jobba, och passade även på att träna som tusan med. I påsk har jag jobbat, heeela påsk, dvs, långfredagen, påskafton, påskdagen och annandag påsk, yippie! Skulle ha passat på att fira lite påsk på annandagen men då va både Annica och pappa sjuka så blev tyvärr inget då. Men nu på lördag så hoppas ja på det, vill bara att Johan ska blir frisk nu med. Typsikt att alla ska bli sjuka nu, bara vänta på att man blir det själv också.

Men det där är väl i stora drag vad som helst, så förstå att jag ligger efter med mitt liv...

Träningen försöker jag fortsätta med så gott det bara går, blir bara gymmet 2 gånger den här veckan, men då är jag där i 3 timmar per gång med. Lika bra att passa på ;) Dessutom har jag börjat springa Ä N T L I G E N...Har bara blivit en gång hittills, men då gick det förvånadsvärt bra så känner mig i form. Och idga blir det en runda igen, och även på söndag...

Just det, angående långledig, jag är ledig idag och hela helgen nu. Hela 3 dagar och det är så sköööönt! :)



Är helt inne på den här låten igen, tack vare halv åtta hos mig. Man blir så glad av den på något sätt tycker jag...


Kommentarer
Postat av: Annica

Härligt att slippa se "våfflor" denna gången man gick in på din blogg:)

Syns imorrn.

Kramis

2010-04-09 @ 15:57:08
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0