Helg

Gud så härligt det är att äntligen få va ledig igen, precis som normla människor så är jag nämligen ledig hela helgen nu. Tur fick man ju med vädret också, just nu sitter jag på balkongen och njuter i solen.

Vad har hänt idag då? Blev träning som vanligt på morgonen, älskar att träna, synd att dte blir lite för sällan nu bara. Direkt efter det fick vi besök av farmor hennes man och en annan vi känner, och även mamma och pappa va också med. Potatisgratäng, helstekt fläskfilé och pepparsås fick det bli, såå gott och trevligt att dom kom :)

Efter det blev det runda på stan tills dom stängde och nu glor Anders på hockey medans jag som sagt njuter i solen. Ska ta en lång promenad strax med, och sen blir dte väl någon film ikväll.

Imorgon bär det av mot gamla Linköpig och folkets park för lite loppmarknad, sen inne stan ska vi köpa årets första ben&jerry glass i kulor och även en vas som vi inte hann köpa idag. Och sen resten av söndagen blir det tvättning, inget kul men ett måste...
Kanske skulle tipsa er om ben&jerrys nya pinnglass med, med jordnötssmör i tror jag. Den är såå mycket ben&jerry och va jättegod! Testade den för några veckor sen, men glömmer ju bort allt jag ska skriva om när dte tar sån tid innan jag skriver något...

Nu vet ni iallafall att jag lever och lite om vad som händer...Ha en underbar helg alla! Kramar


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!!! Tack för besöket med underbart god mat. Hittade ni något på loppis??? Ha en fortsatt bra kväll. Kram mamma

2010-04-25 @ 18:56:01
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hej!!! Ja nu har man tränat det var skönt, du får ta ditt imorgon. På onsdag ska vi plocka skräp med barnen får väl se hur det går för de små. Kram mamma

2010-05-03 @ 15:40:59
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hejsan!!!! Hörde att du inte tycke om att köra våran nya bil! Kan vara att du är lite ovan vid att köra många olika du är mest van vid volvon. ha en bra dag. Vi ses på lördag. Kram mamma

2010-05-07 @ 08:09:55
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Susanne

Länge sen du bloggade! Imorgon är du ledig det är väl skönt att får det. Jag är ju ledig på torsdag och sen jobbar jag på fredag. Ha en bra kväll. Kram mamma

2010-05-11 @ 20:36:33
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0