Yeeey

Äntligen slipper jag ha fönsterfixaren här...=)
Jag vet, jag är sämst på att skriva just nu men det känns som att alla är det lite mer eller mindre, får väl skylla på hösten. Och att jag inte har den rätta datorn.

Haha, blev så glad när han gick att jag kände att äntligen kan jag lyssna på radion så slog på den direkt när han gått. Det är så skönt att äntligen få göra precis vad man vill hemma för det kan man ju inte riktigt när det är någon hemma sådär känns det som. Igår kom han när jag precis hade gått upp t.ex. och hur kul känns det liksom, helt nyvaken och ska käka frukost när han är här.

Hade tänkt stryka idag men orkar bara inte ställa mig idag, kanske senare. Men vad ska jag göra nu då? Vore skönt att komma ut något, på en promenad kanske. Men vet inte, är ju inte såå kul att gå sjlv...
Vilka bekymmer jag har då ;)

Ska väl läsa lite bloggar iallafall så får jag se sen. Ha det gött alla! Kraaaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0