Sorry

Jag håller visst inte vad jag lovar märker jag, och inte tror jag att jag heller idag hinner lägga upp bilder från Tunisien. Ska ju strax skicka iväg den här datorn igen eftersom dom inte fixade felet sist den va inlämnad. Dessutom ska jag iväg och träffa mamma sen, blir att försöka hitta något till snart min 25-åriga syster...

Och idag kommer min favvo hit igen och ska fixa med fönster, troligvis kommer han va här hela veckan, yippiiiieee :/
Så känns rätt skönt att åka iväg idag, och resten av veckan helst också.

Ikväll blir det yoga på friskis som dom har börjat med nu så det har jag tvingat med Anders på att vi ska testa. Känns inte som att det är så mycket "träning" i det men smidighet och så istället och det sägs väl va bra så får se.

Åhh, nu kom han redan, kuuul! Haha, förlåt att jag verkar så elak men jag vill bara få va lite ifred ibland...



En bild iallafall, här va vi vid en moské, inte inne i den för där fick man inte va men det va ändå heligt här så jag va tvungen att täcka axlar och knän, och det va varmt! Och soligt så det är därför jag kisar lite grann ;)

Lite längtar man allt tillbaks men vi börjar redan planera nästa års resor så då känns ju allt alltid lite enklare...
Ha d så gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0