Söndag

Vilket väder det har varit den här helgen, nästan sommar ju med massa sol och värme. Har blivit att äta ute på balkongen båda dagarna, bäst att passa på för det va nog sista gången för i år. Idag blev det dock en ganska höstig mat med potatis och purjolökssoppa och en kantarellsmörgås till det, mumma.

Kan meddela att Grudge 3 va bra dock är det ju så att ettan alltid är bäst, sen blir ju dom andra bara sämre och sämre. Men helt okej ändå va den här. Dagen idag har varit ganska lugn, cyklade ut till ikano ett tag och nyss va jag ute och sprang för första gången sen juni. Jag vet, jag har varit lat och slappat hela sommarn, ska jag inte göra nästa år för det får man lida för...
Gick ändå helt okej att springa, konditionen fanns kvar men orken i benen va det sådär med. Och självklart såg jag ut som en tomat efteråt, haha, jag blir nämligen röd istället för svettig ;)

Nu tvättas det lite här hemma, blir kanske någon promeenad senare och lite tv och mys. Och framför allt en lugn sista lediga dag för mig, sen blir det jobb måndag-söndag nästa vecka, kuuul.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!!!! Det lät jätte gott måste göra det någon gång. Ha fortsatt bra dag. Kram Susanne

2009-09-20 @ 17:55:57
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: annica

Vad gör det med en tomat som är ute å springer? Bara akta dig så du inte blir ketchup...hahahahaha.vad jag var rolig=) eller lite för trött bara=)

2009-09-20 @ 19:31:34
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0