Grudge

Jävla sf alltså, kom att tänak på att skulle inte det komma en trea på Grudge och jooda, i maj! Men inte fan kom den på bio, men snart så kommer den till mig iallafall, älskar dom andra. Speciellt ettan, såg den på bio första gången och det kanske är därför jag älskar den så ;)

Letade även instängd 2 som också skulle kommit i höst nu men har blivit uppskjutet tydligen till 22 januari och jävlar om den inte kommer gå på bio ;) Också en sådär perfekt film att se på bio ju.
Helevete vad ungen i lägenheten här lever och har sig, låter verkligen som att han springer in i vägen om och om igen och slänger sig ner på golvet lite då och då med. Hmmmm...

Lyssnar på Madonnas nya låt nu, hon är ju bara för härlig. Inte märks det att hon är gammal inte, så ska jag också bli när jag blir gammal. Får se om Anders kommer hem snart me, och om jag lyckas få med honom ut på en promenad...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0