Escape

Hejhej! Blir tyvärr lite dåligt med uppdatering även nu men mycket jobb och annat som sagt. Ska ju hinna träffa en massa och sånt nu så det är därför.

Idag kommer mamma, pappa, Annica och Johan hit på lite mat och så ska vi visa alla bilder från Tunisien och berätta en massa. SÅ det blir en riktigt bra bra och trevlig dag. Anders håller på och städar nu, han tyckte det va sa dant här, vilket jag inte tyckte men han är ju så noga av sig så. Sen blur det väl att börja fixa med maten snart med tror jag.

Haha, jag jobbade ju igår och just nu ska man på vissa turer åka iväg till Åtvidaberg för att städa tåg eftersom dom håller på men något järnvägsarbete just nu så inga tåg kommer till Linköping. Iallafall skulle jag ju ta bilen och åka iväg helt själv till Åtvidaberg och jag har jätte dåligt lokalsinne och sa till alla att jag kommer köra vilse. Och helt plötsligt ser jag en skylt att jag har kört ut ur Åtvidaberg, haha, jag visste inte ens att jag hade kommit dit ;)

När jag åkte hem sen kändes det lite bättre iallafall för då visste jag ju hur jag skulle köra, även fast jag tillsammans med alla andra hatar den där bilen. Men på vägen hem hörde jag en ny låt med Andreas Johnson som har blivit min nya spela om och om igen låt...


Kommentarer
Postat av: annica

Haha. kan se framför mig när du sitter där i bilen, stel som en pinne, dels för att du hatar bilen, dels för att du inte är van att köra och dels för paniken att du inte ska hitta...=)

Kram kram, ses snart=)

2009-09-06 @ 10:26:09
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0