Älsklingen är tillbaks

Jaa den bärbara datorn alltså, älskar den och är såå glad att den äntligen är tillbaka, och utan att den knackar nu dessutom.

Hade en sån turdag i måndags föresten, för det första så drömmde jag om att pappa dog och Anders lämnade mig. Istället väckte han mig för att jag grät ;) När jag sen skulle cykla till jobbet tappade jag rent ut sagt kontrollen över cykeln och ramlade på sidan. En stor bula, ont i nackan och skrapsår va vad som hände utav det. Nackan kändes som först på kvällen dock och va värre igår men nu känns den mycket bättre som tur är.

Kommer inte komma så myclet roligt ifrån mig den här veckan, jobbar ju varje dag nu så det händer inte så värst mycket. Men något kan jag ju alltid skriva.
Ska läsa lite bloggar nu innan jag åker hemifrån. Kramkram på er!


Kommentarer
Postat av: annica

Japp, lite knäpp är jag nog=)

Glöm inte inlägget om Tunisien=)

Låter ju bra att nacken känns lite bättre=)

Kramis

2009-09-23 @ 10:19:00
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: annica

haha..japp, Johan är som vanligt elak..fast nu börjar suget lägga sig lite...har köpt hem mörk choklad som jag tänkte vänja smaklökarna med..för att slippa onödigt mkt socker...

Ett helt halvår skulle aldrig funka för mig...måste ju ha ngt att se fram emot ju=)

Kramis

2009-09-23 @ 11:08:41
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Susanne

Godkväll!!!! Tar gärna recept. Ja du är ju på jobbet nu. Anders kom aldrig så jag ringde och han skulle komma imorgon. Kram mamma

2009-09-23 @ 19:41:43
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0