Yeeey

Shit alltså va jag är dålig på att skriva nu, hade ju tänkt att det där inlägget om Tunisien skulle komma idag men jag har bara haft för fullt idag tyvärr så hinner faktiskt inte. Och imorgon ska jag träffa mamma på stan för för och köpa tråd och sen hem till dom för att sy gardiner och på kvällen blir det kibox. Tänkte även att jag ska hinna med ett bad och skrubba mig ren och göra mig lite fin inför helgen.
Då blir det nämligen att sätta sig på ett täg och åka till Hallsberg och träffa Anders familj, så kul för jag har inte varit där förns i mars. Ska till marieberg me på söndagen och kolla mobiler, för siba där har alla igång :)

Usch känner mig lite smått stressad nu, har blivit en del telefonsamtal med mamma, Anders och Malin. Ska äntligen få träffa Malin på onsdag och dessutom är hon konstigt nog inne på exakt samma planer som mig inför framtiden så vi ska kolla lite på det då. Så dels därför är jag glad nu och för att lönebeskedet kom idag, det är ju det man har jobbat för hela tiden...

Ska försöka skärpa mig nu iallafall och skriva minst en gång om dagen, alltså försöka, vågar tyvärr inget lova ;)
Men ha det så bra alla. Jag ska strax iväg till jobbet jag...


Kommentarer
Postat av: annica

Aja, det blev ju ett inlägg iaf=) Alltid något=)

Vi syns på lördag=)

Kramis

2009-10-22 @ 15:44:12
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: annica

Nu kommer jag inte in på min blogg för att läsa igen vad du hade skrivit i kommentaren..Men vet iaf att du frågade om sjukgymnasten..Inge massage, men bra övningar och fått veta anledningar till varför jag har ont och varför övningarna kan hjälpa.

"Knölarna" är muskler som drar ihop sig runt nervtrådar som är skadade, när nervtrådarna utsätts för fara så drar muskeln ihop sig för att skydda..Så det jag ska göra nu är att reparera nerverna med små enkla rörelser.

Sen var det lite andra problem med ryggen..För mycket svank tex, som gör värken i ländryggen, går inget att göra åt eftersom den blivit så pga överrörlighet med sen blivit stel.

Nacken med den där "bulan" som farmor har samma beror oxå på överrörlighet och är den som med största sannorlikheten gör att jag får nackspärren..Övning där. Även att mina axlar är vridna framåt har med överrörliget att göra, övning där med..

Ska lära mig att slappna av ordentligt och få god kroppskännedom, sen sa hon även saker som jag bör tänka på när jag gymmar.

Det var sjukgymnasten i "korta" drag..trots 2 A4 sidor=)



Angående youtube klippet..förstår du inte tittar om när du redan sett det..äckligt ju...



Hoppas att det går bra att jobba, bara ett par timmar kvar nu, går fort=)

Kram på dig

2009-10-22 @ 22:14:35
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: annica

Nu kommer jag inte in på min blogg för att läsa igen vad du hade skrivit i kommentaren..Men vet iaf att du frågade om sjukgymnasten..Inge massage, men bra övningar och fått veta anledningar till varför jag har ont och varför övningarna kan hjälpa.

"Knölarna" är muskler som drar ihop sig runt nervtrådar som är skadade, när nervtrådarna utsätts för fara så drar muskeln ihop sig för att skydda..Så det jag ska göra nu är att reparera nerverna med små enkla rörelser.

Sen var det lite andra problem med ryggen..För mycket svank tex, som gör värken i ländryggen, går inget att göra åt eftersom den blivit så pga överrörlighet med sen blivit stel.

Nacken med den där "bulan" som farmor har samma beror oxå på överrörlighet och är den som med största sannorlikheten gör att jag får nackspärren..Övning där. Även att mina axlar är vridna framåt har med överrörliget att göra, övning där med..

Ska lära mig att slappna av ordentligt och få god kroppskännedom, sen sa hon även saker som jag bör tänka på när jag gymmar.

Det var sjukgymnasten i "korta" drag..trots 2 A4 sidor=)



Angående youtube klippet..förstår du inte tittar om när du redan sett det..äckligt ju...



Hoppas att det går bra att jobba, bara ett par timmar kvar nu, går fort=)

Kram på dig

2009-10-22 @ 22:16:47
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: annica

Nu kommer jag inte in på min blogg för att läsa igen vad du hade skrivit i kommentaren..Men vet iaf att du frågade om sjukgymnasten..Inge massage, men bra övningar och fått veta anledningar till varför jag har ont och varför övningarna kan hjälpa.

"Knölarna" är muskler som drar ihop sig runt nervtrådar som är skadade, när nervtrådarna utsätts för fara så drar muskeln ihop sig för att skydda..Så det jag ska göra nu är att reparera nerverna med små enkla rörelser.

Sen var det lite andra problem med ryggen..För mycket svank tex, som gör värken i ländryggen, går inget att göra åt eftersom den blivit så pga överrörlighet med sen blivit stel.

Nacken med den där "bulan" som farmor har samma beror oxå på överrörlighet och är den som med största sannorlikheten gör att jag får nackspärren..Övning där. Även att mina axlar är vridna framåt har med överrörliget att göra, övning där med..

Ska lära mig att slappna av ordentligt och få god kroppskännedom, sen sa hon även saker som jag bör tänka på när jag gymmar.

Det var sjukgymnasten i "korta" drag..trots 2 A4 sidor=)



Angående youtube klippet..förstår du inte tittar om när du redan sett det..äckligt ju...



Hoppas att det går bra att jobba, bara ett par timmar kvar nu, går fort=)

Kram på dig

2009-10-22 @ 22:17:40
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Du har iallfall skrivet ett inlägg, jag slarvar också men ibland orkar man inte och sen har det inte alltid hänt något. Vi ses snart. Kram mamma

2009-10-23 @ 07:54:11
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: annica

Tack=)

Ja, tur han e ledig=) För en gångs skull lixom..=)

Hoppas ni har det bra i hallsberg.

Kramis

2009-10-24 @ 16:52:48
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0