Töntarna

God morgon! Ojoj vet att jag har varit VÄRLDIGT dålig på att skriva nu sen jag kom hem från Tunisien och har heller inte skrivit om det än, så dåligt av mig men jag sitter knappt ens vid datorn. Jag bara jobbar och jobbar just nu känns det som, längtar till mina planer blir verklighet nu känns det som...

Ska till jobbet ikväll igen men innan det blir det gymmet och af ett kort tag också. Men jag kommer va ledig på torsdag och fredag så får se om jag får någon lugn stund att skriva lite mer då. Och lite bilder med, har massor jag skulle kunna visa men som sagt just nu är jag så dålig på allt.

En liten roligt sak bara är att jag precis för någon vecka sen har fastnat i alla gamla Kent album och undrat och det inte ska komma något nytt snart. Men så Anders till mig igår att dom hade släppt en ny låt just igår och det nya albumet kommer visst den 6 november. Lite skumt att jag börja lyssna på dom precis nu igen då...
Nya låten är iallafall bra men den är ju Kent så inte så konstigt då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0