Grattis Annica & Johan...

Som firar pappersbröllop idag tydligen, 2 år. Minns själv den dagen, jag va tärna och man kände sig såå fin bara då så längtar till den dagen jag gifter mig. När alla tittar på en och man typ är finast i världen...

Hade tänkt träna idag på morgonen när jag vaknade man kände att jag började bli lite lite smått förkyld tror jag så får se hur det känns imorgon. Verkar det okej får det bli gymmet då istället. Men har ingen lust att bli sjuk nu så är jäkligt försiktig med träningen bara för det.

Istället har det blivit lite tv och lite dator nu på morgonen. Och tvättar med, äntligen fick jag tid till att tvätta diesel äckliga byxorna från jobbet. Tänkte att jag kanske skulle göra lite nytta och stryka med. Och vad fyra när Emma slutat hämtar hon upp mig så blir det ikano. Yeey, äntligen ska jag köpa tofflor, fryser fötterna av mig här hemma. Å äntligen ska jag få träffa lilla gumman, va jätte länge sen ;(

Ska väl gör i ordning mig lite här med och som sagt fixa lite här med, men hade tänkt att imorgon, då jävlar måste jag skriva ner det där om Tunisien, haha, det jag kommer ihåg nu ;) Men minnet kommer väl tillbaks med bilderna får vi hoppas. Ha det så gött idag alla! Kramar


På morgonen när vi lämnade värmen och åkte mot hösten...


Kommentarer
Postat av: annica

Tack gumman=) Japp, papper är det..visst låter det glamoröst..=) haha..=)

Ska det alltså äntligen komma ett sånt inlägg=) LÄNGTAR=)

Kramis

2009-10-13 @ 12:57:07
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: annica

haha..jaja, även fast jag redan vet allt så är det ju ändå kul att läsa om=) Kramis

2009-10-13 @ 14:02:53
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0