Bara jobbar

Känns som det just nu iallafall. Imorgon blir det ett lång pass, eller rättare sagt 2 pass bara för att jag inte ville jobba förra söndagen när Anders och jag firade 4 år tillsammans. Men blir som sagt en lång dag imorgon, börjar först kl.9.30 och går hem sist 24.00, jättekul! Men som tur är kommer Hanna va där mellan 11-21 så slipper va så ensam som jag va idag. Nästa veckas lediga dagar är redan planerade typ, träffa Emma, åka till mamma och sy gardiner, tvätta och fixa och någonstans där försöka vila och ta det lungt. Och just det ja, träna med...

Har inget speciellt och skriva men nu vet ni att jag lever om jag inte dör av allt jobbande.
Nu ska jag gå och störa Anders i fotbollen. Kram!


Kommentarer
Postat av: annica

Tack gumman. Ja, firande blir ju i helgen sen, men lite retligt när det infaller på en vardag ändå..

Kramis

2009-10-13 @ 09:39:28
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0