19:57

Hemma för ett litet tag sen nu. Kom hem med ett par super mysiga tofflor, en lång pärlhalsband som även funkar bra som armband, gossockar och några tofflor. Känner mig glad nu för en gång skull, äntligen får man träffa lite folk och känns att något blir gjort. Och det bästa av allt, jag har en hel ledig dag kvar.

Anders är på gymmet nu men hoppas han kommer snart. Själv sitter jag här och lyssnar på Generation Ex och funderar på om jag kanske skulle äta något och kolla på halv åtta hos mig.
Åh just det, måste kolla när Kent skulle spela här som Anders prata om. Vi va på deras konsert sist, och jäklar va jag älskar dom. Måste gå den här gången med, bara tänkte på det med tanke på låten...
Humm, och så måste hotell bokas snart med, frågan är bara vilket datum...

Är det någon mer som känner som jag kanske? Att det känns som att det typ är december och jul snart, jag vill göra julgodis och pyssla till allt det nu. Emma kände iallafall likadant så kanske finns någon mer.
Dessutom vill hon ju bara ha jul NU så att det kan bli den 14 februari snart, jag skulle också längta sååå mycket. Eller rättare sagt, jag längtar också jätte mycket till dess, åhhh :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0