Tunisien del 2

Tänkte jag skulle fortsätta så långt jag hinner/orkar idag, helst så att jag blir klar men får se. Men här kommer fortsättningen iallafall..


Hos oss är det citron som kommer tillbaks med dom här fanta world, men eftersom det finns i typ alla andra länder redan som vilken fanta som helst så får dom ha något annat. I Tunisien hade dom ananas och kokos, jätte äcklig enligt oss, god enligt mina föräldrar och johan.


Stranden...Den va låååång och jag saknar den ;(




Kan ju säga ayy det inte va så kul att bo på 7:e våningen efter att ha sett hur dom byggde husen...


Anders och hans kompis som fixade det bra rummet åt oss :)


Byebye Afrika


Och 4 timmar senare va man tillbaka i granSverige


Och tillbaks till Arlanda. Blev lite mat och en liten väntan där och sedan tåget hem till Linköping...


Hade visst inte såå mycket mer kvar att visa, men visste inte det. Klart kag har fler bilder men kan ju inte lägga upp allt. Det kommer säkert lite fler kort lite då och då.

1:advent nu med, stjärnorna och ljusstakarna lyser här hemma och första ljuset är tänt, mysigt. Fast det är INTE kul att va ensam. Tur att om 2 timmar slipper jag det :) Dags och göra i ordning mig lite smått kanske. Hoppas alla ni får en fin advent och slipper va ensamma. Stor kram!


Kommentarer
Postat av: annica

Pju...äntligen är alla småpaket inslagna..så nu är jag redo att byta kalender=)

Kram

2009-11-29 @ 17:09:41
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Susanne

Godkväll!!! ja nu har du väl fått hem din kära. Tack för en trevlig dag tillsammans, det var rikitigt mysigt att vandra i gamla linköping. Kram mamma

2009-11-29 @ 21:08:43
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: annica

Bäst du tar tag i det där med att slå in då..Vi kommer nog nån gång under förmiddagen..hör av mig sen..

Kramis

2009-11-30 @ 09:17:55
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0