Torsdag

Då va det torsdag igen då, och halv 5 ska jag jobba igen. Skönt att va ledig imorgon och på lördag iallafall. Men känns helt okej att jobba idag ändå för det är dne bästa tiden enligt mig. Dessutom har jag hunnit med massor idag innan med. Va på gymmet för 3:e gången den här veckan i morse. Man känner sig typ 15 kg lättare efter att ha tagit slit på sig själv efter en timme på crosstrainern. Och massa vatten får man i sig med, vilket är bra, 2 flaskor, dock måste man gå på toa hela dagen efter men...

Får se va det blir imorgon, men kibox är iallafall bokat. Va tänkt att vi skulle gått på bio då me men det får bli på lörsag istället. Nehe, ska väl diska lite och göra rent toan innan jag går tänkte jag, och göra ett par mackor med, annars kommer jag dö av hunger på jobbet. Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0