Snö

Igår snöade det hela dagen här i Linköping, och det fortsätter idag med. Dock kommer det ner så väldigt lite hela tiden så det är inget som lägger sig, ser bara ut som att d har regnat på marken. Men det är ändå lite småmysigt när faller ner lite fint med snön.

Har lagt in en bild från Tunisien som bakgrundsbild på datorn för att påminna mig själv om det så idag kommer det att komma upp ett inlägg. Känns ju som att jag har väldens press på mig att skriva långt nu och med massor bilder, men det kanske inte blir så långt som jag hade tänkt från början. Har ju glömt bort en massa och skriva om typ men ska försöka se till så ni får förlja med på vår resa så mycket som möjligt.

Men först nu blir det frukost och tv:n ett litet tag så jag hinner piggna till. Kram så länge! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0