Snart så

Nu är det inte ens en timme kvar till det är första advent. Har hållt på hela kvällen här inför det, strykigt i ca 3 timmar och satt upp gardiner, och lagt dit löpare. Dessutom tagit fram alla stjärnor och ljusstakar och allt som ska va klart till imorgon. Annars idag har jag tränat och följee med mamma och pappa ut till ikano för att kolla lite grejer och handla klart till Annicas kalender. Ska bara slå in allt nu med så vi kan byta på måndag.

Imorgon klockan elva ska jag möta mamma och pappa vid gamla Linköping och så ska vi gå på julmarkanden där och därefter följer jag med dom hem på mat och fika så jag slipper va själv på första advent. Anders kommer ju inte hem förns 8-9 på kvällen någon gång. Haha, det puckot hade tydligen sett Morgon från Ullared och tagit kort tillsammans med honom..Humm, aja, bara han har roligt så ;P

Tror jag ska gå och lägga mig nu, dock är deta lltid lika svårt att somna själv med får försöka. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: annica

Hoppas det gick bra att somna.

Trodde faktiskt inte att han åkte såna kryssningar..Men klart att Anders skulle ta kort då ju=)

Kram

2009-11-29 @ 08:47:48
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0