Saffran

Hallu! Håller på och bakar en liiiten sats lussebullar just nu. Ska testa den Tunisiska saffranen, för har läst efteråt att den inte smakar så mycket, men 20 gram kostade ju bara 30 spänn så smaker dne inget så gör det inget. Men vill ju veta inför imorgon då det blir storbak tillsammans med mamma och Annica. Man har ju ingen lust att göra typ 100 lussekatter som smakar nada så därför testar jag idag, men just nu jäser degen.

En grå och trist dag har det varit idag med, så tråkigt, skulle ju inte skada med lite sol.

Min dag idag har bestått av träning på morgonen och därefter fick jag följa med Annica och Johan till City Gross för lite handling, har inte varit där på runt ett halvår så snällt att jag fick följa med. Efter det blev det slapp framför tv:n ett litet av tag och maaat för jag va så hungrig. Och nu som sagt är det bakning som gäller. Anders jobbar till klockan 6 idag, stackarn, slutar aldrig i tid nästan. Nehe, dags och ta han dom bullarna nu då, ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0