Ledsen

Hej på er! Hade tänkt skriva klart om vår resa idag men hann inte med det, var tar alla tid vägen?
Men får se, kanske hinner det imrogon innan jag ska till jobbet.

Märkte föresten idag att Anders ska iväg på kryssning med några på jobbet och är borta hela jäkla 1:a advent. Känns inget kul alls faktiskt, då man ska ta fram lite julgrejer här hemma, tända första ljuset, käka första lusskatten och dricka första julmusten, och dessutom brukar vi alltid gå på julmarknaden i Gamla Linköping då, kul att behöva göra allt själv bara för alla den enda helgen som alla kunde va just den 1:a advent. Jävla skit att allt redan är bestämt och betalt, annars vet jag att han inte hade åkt för min skull. Men han är ändå ett pucko som inte kollade upp det innan :/

Han va företsen så trött idag att han gick och la sig redan klockan nio, och det är väl bäst att jag också gör det snart för annars kan han inte sova. Gottnatt på er alla!


Kommentarer
Postat av: annica

Gick han å la sig så sent som klockan 9?? Jag gick å la mig halv 9..så skönt=)

Du får göra det bästa av det den 1:a advent ändå gumman.

Kramis

2009-11-11 @ 08:18:59
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Susanne

Godkväll!!! ja det är ju tråkigt när det inträffar en sån helg men det är ju inget att göra åt nu. Du får väl komma hit och ha lite mysigt med oss. Kram mamma

2009-11-11 @ 17:06:16
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0