Kalender

Pju, äntligen klar med atts lå in alla 24 små paket till systers kalender. Det är så roligt att byta, gör ni inte det med någon så gör det. Eller det kanske bara är hon och jag som är som små barn men då får vi va det, för det är jätte roligt iallafall. Det roliga är bara att jag tänkte på det redan i september och tänkte va ute i god tid, men det blev snarare så att jag började med det ovanligt sent istället. Så går dte när man bara jobbar och jobbar. Men nu är det klart och snart kommer dom så ska vi byta och imorgon får man öppna. Och då börjar ju julkalendern också :) Jag har redan sett mysteriet på greveholm och sunes jul och börjat på pelle svanslös med. Och så ska jag såklart se ensam hemma 1&2, haha, som sagt på jul blir jag precis som ett barn...:)

Börjar bli hungrig nu med, får se va det blir för mat för min del i dag. Men kanske skulle se om jag kunde hitta något iallafall, sen behöver jag ju kanske inte sitta och käka när Annica och Johan kommer men dirket när dom har åkt så!
Sjukt va mycket stavfel jag gör föresten, skriver t.o.m. bättre på min nya mobil som jag kom på nu att jag glömt nämna. Men en sån här liten ny älskling är det jag har;


Kraaaam på er!


Kommentarer
Postat av: annica

Tur jag kom precis innan du skulle äta då=) Störde dig inte mitt i maten iaf=)

Nu är det dax för oss att äta strax..är skithungrig...

Kramkram

2009-11-30 @ 14:34:12
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: annica

japp, snart ska jag dit=) Håll tummarna=)

Jag fick 5 såna där som brukar va liknande som halsbanden typ..då vet du säkert=)

Idag och julafton va enda gången jag visste vad du skulle få..enda dagen som inte innehöll godis idag...

Kramis

2009-12-01 @ 09:53:59
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hej!!! ja nu är du hos Linda och blir fin glömde beställa tid med hinner nog med det med. Blev glad över att Annica fått något att göra och hoppas det kan bli ett fast jobb. Ha det bra. Kram mamma

2009-12-01 @ 15:14:47
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0