Godnatt

Kom hem från jobbet för ett litet tag sen, har duschat, äit och druckit lite och dessutom hunnit läsa lite bloggar. Va faktiskt klar redan halv tolv idag så kunde ju gå hem lite tidigare. Nu är dock bara problemet att jag inte är ett smack trött, skulle helst vilja ligga och glo på tv ett par timmar men tänker ändå gå och lägga mig strax för min älsklings skull. Han vaknar alltid när jag kommer hem och har så svårt för att sova utan mig och vill ju inte förstöra hela hans nattsömn.

Haha, så sjukt föresten när jag skulle kom, det kom ju ett par bilar men jag kötte bara en som gick, inte nes någon som cyklade. Men det som va så knäppt va bara det att den jag mötte va våran granne under oss, som va ute och gick med hunden, hur troligt är det liksom...?
Dessutom tänkte jag på hur många lampot som va tända när jag gick hem med, ovanligt många verkligen, nästan lite lustigt att så många hade tänt. Fats det är klart, vissa är ju lika knäppa som min syster med och har vissa lampor tända dygnet runt ;)

Ne nu ska jag nog försöka sova, gottnatt!


Kommentarer
Postat av: annica

Japp, å ensamma är vi inte...=) Har 2 st mitt emot oss som oxå har lampor tända dygnet runt..=)

Kramis

2009-11-13 @ 06:44:28
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hej!!! Ja men man ska ju tänka på miljön och ha tända lampor dygnet runt hm..... Vi ses ikväll kram

2009-11-13 @ 13:22:28
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0