God morgon!

Och idag kan jag verkligen säga god morgon för nu är det morgon, t.o.m. kolsvart ute :/
Vaknade redan 7.20, hela tio minuter innan klockan skulle ringa. Fast d e ju bara skönt, så blri man mer vaken på riktigt och slipper att bli väckt dessutom, så skönt!

Idag bär det ju av till Malmslätt klockan 9 och sen blir det bakning hela dagen. Massor med lussekatter. Jag har bestämt mig för att äta en lussekatt om dagen hela december, typ iallafall. Man äter ju bara lussekatter på julen och dom är ju så goda så bäst att passa på tycker jag. Testen som jag gjorde igår smakar som vanliga bullar, fats man ser några strån i men det fick bli att dela dom på mitten och käka som matbröd istället, bara med ovanligt mycket socker i så det blev gott ;)

Kanske skulle ta mig en "lussekatt" nu med lite smör och ost, kolla på halv åtta hos mig och sedan göra mig i ordning och se till så jag inte glömmer något som jag alltid brukar göra...Ha en bra dag alla!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Ja det blev några lussekatter iallfall. Vi ses imorgon. Kram mamma

2009-11-27 @ 19:00:20
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0