Vilken dag!

Uuuunderbart väde idag, så idag har vi passat på att va ute. Började dagen med gymmet 2 timmar men så, då blev det solning på en kulle i 2 timmar, helt lagom tid och den här gånge smörjde jag först in mig med solskyddsfaktor och sne oljan, blev lite färg ändå och inte bara röd den här gången...

Sen drog vi in till stan lite snabbt, kolla badbyxor till spinkisen som är så smal att vi till slut fick gå till barnavdelningen ;)
Och bäst av allt så tog vi oss en varsin stor ben&jerry glass, jag testade dom nya sortberterna och min favortot bohemian rasberry, jättegoda alla tre. Och alla Anders sorter med, mmmm fan vad jag älskar ben&jerrys glass, va gör alla knäppon här i linköping vid bosses egentligen?

Ska hjälpa till lite med maten nu, blir lövbiff, kroketter och nån egen god sås på balkongen, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0