Usch

Vilket väder det ska va då, kolsvart ute nu igen, kommer väl en rejäl skur snart ser det ut som. Jag hade tänkt att jag skulle gå ut en sväng och piggna till lite men kommer väl börja ösregna så fort jag kommer då. Självklart somnade jag ju ett tag förrut, så typsikt när Anders va hemma. Men väcktes av ett sms i morse som gjorde att jag bara sov 7 timmar, och får inte lilla jag sova i minst 8 timmar blir det fel för mig, somnar oftast senare under dagen då och dte dte gör ju att man blir seg.

Behöver ju stryka all tvätt som vi har och dessutom ska jag forsätta med att skriva recept till datorn, men vore ju skönt med lite luft...

Kommentarer
Postat av: annica

Ja det känns ju iaf som om provet gick bra=)

Kramis

2009-05-05 @ 17:22:09
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0