Ta mig dit

Jag ligger sååå mycket efter med alla bloggar men läste ikapp mammas och Annica nu och rullade bara lite snabbt igen Kenzas, och det skulle jag INTE gjort...
Hon har ju varit i London nu och jag längtar så mycket tillbaks dit, snälla kan inte nån bara ta mig dit?
Åhhh nu mår jag dåligt, tänkte sova men nu bara drömmer jag mig bort till allt där...
Dessutom vill ja, nee jag måste till Stockholm nu i helgen, och sen Danmark men jag måste vekligen till London och det snart.
Godnatt alla som kan somna...

Kommentarer
Postat av: annica

Förresten det med duka, ni har inte presentkort iaf? I mitten av juni är dte inte duka längre..så inte så lång tid kvar...de säljer bara ut sina egna varor för 30%, så lite dåligt, men de verkar ju sälja jäkligt bra ändå..

Kramis

2009-05-27 @ 06:41:46
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Susanne

Godmorgon!!!! Ja du vännen min man längtar bort det ska bli skönt att komma till Danmark hoppas vädret inte blir så här då. Ha en bra dag. Kram mamma

2009-05-27 @ 06:46:06
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0