Sol

Vilket härligt väder vi fick här idag, det skulle inte bli det men man tackar ju för alla sol man kan få :)
Glömde visst att skriva nåt alls igår men har haft så mycket nu att jag inte riktigt haft tid. Idag har det blivit löpning, städning, tvättning, inhandling och plantering av blommor, njutning av solen och lite så.

Nu skulle jag mest av allt vilja gå till karamello och köpa mig lite ben&jerry glass, men känner jag Anders rätt blir det nog tyvärr inte så ;( Men nån promenad i det här underbara vädret vore ju inte helt fel så får väl se hur det bli.

Imorgon blir det nog dåligt härifrån då med, ska nämligen när stan öppnar hitta present till våran kusin som konfirmeras på söndag. Och efter det ska jag till malmslätt för att lägga mig och sola ett par timmar om smhi håller vad dom lovar. Kommer även bli en sväng dit på tisdag för att sy lite och så.

Och bäst av allt den här veckan har jag Malin gumman att tacka för. Hon ska troligtvis till en i Stockholm som så gärna ville träffa henne att han bjuder på bensinen upp, och självklart tar hon med sig med och Anders då. Kommer bli där i 2 dagar i så fall och nu är det bara att hoppas. En stor grön/gul lampskärm måste hittas, gärna nåt tyg med och nya jeans vore inte heller fel och säkert hitta man nåt något annat där med.

Ska läsa ikapp lite bloggar nu tror jag, men vi hörs. Kramar

Hotelrummet i Tranås där vi nyss va, super fint och stort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0