Regnig dag

Blev tyvärr inget skrivet igår men hade varken lust lust eller tid till det direkt.
Idag har det regnat heeela dagen företsen, kul men hade ju kollar vädret förrut så va ju beredd på att det skulle regna. Vi gick men våra paraplyer ändå och in till stan för att leta efter en pedistal typ som vi kan ha tomaterna på men hitade inget. Däremot har Anders äntligen fattat att jag behöver en jacka så nu ska jag få köpa den som jag så gärna vill ha :)
Emma och jag ska ändå till ikano senare idag så köper den då för det fanns bara det fanns bara för stora storlekar till mig här stan.

Nu ska här mysas innan min söter lämnar mig, men ha en bra dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0