På jobbet

Snart börjar eurovision och jag sitter på jobbet, kul, nee för jag älskar ju eurovision :(
Som tur är så tittar ju ingen på det här i alla fall så jag får ju se det imorgon men gillar det ändå inte...

Igår va vi på bio föresten så därför jag inget skrev. Fast and furious såg vi, jättebra va den och ganska lugnt i salongen med och det är ju också skönt. Dessutom gjorde vi egna hamburgare igår med, mums men jäklar vad mätt man blev för varje köttbit i vägde ju 143 gram!

Det är så svårt att skiva på det här tangetbordet alltså, man får ju trycka som en idiot och ändå blir det fel heeela tiden, åh så jobbigt.
En liten kort update här bara från mig men kommer nog nån mer imorgon kväll, jobbar ju en massa imorgon med så.
Ha det så najs...

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hejsan!!! Pappa fick en långärmad skjort den vill han inte ha, måste hamnat i fel fack. Såg inte på melodifestivalen igår tycker att det är så orättvist. Ha en bra söndag. Kram mamma

2009-05-17 @ 08:50:13
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0