Matthew Williamson

Fanns massor kvar av hela kollektionen inne i stan med, tur för mig för det blev ett par =)
Dessutom hittade vi ett par shorts till Anders och hans allergimedicin och även allt till Tunisien och lite så.

Blev varmt nu när man skulle hem med, men tyvärr börjar det komma lite moln :(
Men vi sätter oss nog ändå på balkongen nu med en varsin munk som vi köpte, 6 och betala för 4 är svårt att motstå när det gäller dom goda munkarna...


Jag älskar ju påsar och så alla lite ovanliga är varmt välkomna till min samling :)


Ett snyggt fodral låg dom i med


Och här är dom, färgglada och mina =)
Visar ingen bild på för jag blir ju sämst på bilder och den jag skickade till Anders var ju värre än värst.
Haha det roligaste va bara att jag visade honom andra bilder sen som tydligen va mycket bättre så alltså hade jag skickat den sämsta, smaaart ;)

Kommentarer
Postat av: annica

Fast i vanliga fall brukar jag va ganska bra på att lyssna tror jag=)

Så det blev glasögonen iaf=) Vilken tur att Anders tyckte var bra då och att de fanns kvar=)

Å vad bra att Anders hittade sig kortbyxor=)

Perfekt för er båda=)

Ja, synd om mig som är ensam..Men jag har städat lite grann å pluggat å så där..så tiden den har gått ändå, å nu är Johan hemma om ca 1½ timme, å det får jag hoppas det går snabbt det med.=)

Kramis

2009-05-15 @ 14:26:37
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0