Lycklig & olycklig

Lycklig är jag för min nya jeansjacka, fanns bara en endaste kvar och det va ju som tur va en small :)
Har haft det jätte trevligt med Emma idag men nu kom jag hem och fick läsa om hur jobbigt min lille mamma har det och då kan man ju inte bara låta bli att bli ledsen och får en jobbigt känsla.
Här kan ni läsa hennes blogg om ni vill och få reda på mer om hennes alla sjukdomar och problem. Dock skriver hon ALDRIG och klagar fast hon har det hemskt jobbigt. Skulle jag eller många andra må som henne skulle jag nog mest ligga i sängen och bara tycka synd om mig själv, men hon bara ler och säger att hon mår bra typ, dummer...

Imorgon blir det iallafall gymmet igen, tyvärr verkar det som att det blir enda gången den här veckan :(
Resten av dagen ska jag sitta och skriva in alla recept som jag skulle gjort för ett tag sen, bara dumt att skjuta upp saker men nu ska det bli gjort. Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0